[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default”][et_pb_toggle title=”4. dan – Antalya, Turčija” _builder_version=”4.7.3″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Dan smo posvetili gledališkim tehnikam za razvijanje pozornosti in zavedanja. Ena izmed vaj, ki smo jih prakticirali, je preverjala našo sposobnost natančnega opazovanja okolice, saj smo morali povedati, kje v prostoru se nahajajo različni predmeti, kdo ima očala, nakit, … Odpravljanju govornih primankljajev je bila namenjena vaja ponavljanja in pravilne izgovorjave besed, ki si jih je bilo potrebno zapomniti v pravilnem zaporedju. Nadgradnja vaje je bil nato pomešan vrstni red besed, saj smo se medtem presedli, zapomniti pa smo si morali besede v novem vrstnem redu. Vse pridobljene gledališke tehnike bomo brrez težav lahko vključile v delo z našimi učenci.

 

[/et_pb_toggle][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost